אפשר לעזור?

מוזמנים להשאיר את הפרטים שלכם ונציגינו יחזרו אליכם בהקדם עם ייעוץ ותוכנית מותאמת לצרכים שלכם

יועץ לרכישת דירה ...

רכישת דירות תורמות להתפתחות שוק הנדל"ן בישראל. עם זאת, חשוב לבצע רכישות אלו באופן אחראי ומיומן. ייעוץ ע"י יועץ לרכישת דירה הוא הפתרון לכך, והוא מיועד לשלל קבוצות באוכלוסייה: בין אם אתם מעוניינים לרכוש דירה להשקעה ובין אם אתם מחפשים אחר דירה גדולה יותר – מומלץ לא לבצע מהלכים אלו לבד, אלא בסיועם של מומחים בתחום.

 

פניה ליועץ לרכישת דירה: שלב הכרחי

בין אם אתם מעוניינים לרכוש דירה מקבלן או מיד שנייה, חשוב להקפיד כי התשלום אותו תוציאו מכספכם האישי הוא מחיר שיש ביכולתכם לעמוד בו. במקביל, חשוב לקחת בחשבון גם את ההוצאות הנלוות לתשלום עבור הדירה. מה הוצאות אלו כוללות? נסקור, כעת את חלקן:

  • לקראת רכישת הדירה, חשוב לדעת על ההקלות וההנחות על התשלום עצמו: אתם עולים חדשים המתעניינים במחיר למשתכן? זקוקים להלוואות בשל היותכם פנסיונרים? בהתאם לכך, חשוב לקבל את המידע המקיף בנוגע להקלות אלו.
  • ההוצאות השוטפות של הדירה הן חלק משמעותי בבעלות עליה: בין אם מדובר בתשלום הארנונה, ביטוח הנכס, התחזוקה השוטפת לצד ההחזרים החודשיים של המשכנתא – לפני ביצוע רכישת הדירה חשוב להיערך בהתאם להוצאות גבוהות אלו.
  • לקראת מועד רכישת הדירה, רצוי לדון עם יועץ המתמחה בנושא משכנתאות. אמנם רבים פונים ישירות לבנקים שלהם מתוך הנחה שהם רוצים בטובתם – פנייה ליועץ משכנתאות יכולה לסייע לכם בבחירת המסלול המתאים לצרכים שלכם. במקביל, מימון דירה בדרך זו יכולה להביא עמה תשלומי ריבית – ובכך להגדיל את החוב. כדי להימנע מצבירת ריביות של אלפי שקלים, חשוב להסתייע בשירותיו של יועץ מנוסה – ובכך להבטיח תשלום הוגן.

 

יועץ לרכישת דירה

 

להתרגש מהעשייה –  כל יום מחדש

למצוא את הדירה בה תגורו למשך שארית חייכם היא בגדר הגשמת חלום עבור רבים. אצל וייצמן ייעוץ משכנתאות רואים בכך חשיבות גבוהה לסייע ללקוחותיהם בעת רכישת דירה – ולייעץ להם כיצד להתנהל נכון. אם גם אתם מעוניינים לרכוש דירה – אנו נסייע לכם לממש שאיפה זו על הצד הטוב ביותר.

 

צור קשר

בוייצמן ייעוץ משכנתאות דואגים ללקוח משיחת הטלפון הראשונה ועד קבלת המפתח.

השאירו את הפרטים ומומחים שלנו יחזרו אליכם עם ייעוץ ותוכנית במיוחד בשבילכם


עוד בנושא >>

קידום אתרים בגוגל קידום אתרים בגוגל